Otevřené vouchery: Termín si rezervujte v dostatečném předstihu na e‑mailu reservation@spa-resort-sanssouci.cz. Na stejném e‑mailu doporučujeme před zakoupením voucheru ověřit dostupnost vámi vybraného termínu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Upozornění: Těhotenství je kontraindikací, těhotným ženám může hotel ze zdravotních důvodů poskytnout pouze určitý, omezený počet procedur. Informujte o svém stavu personál hotelu předem.
Procedury v hotelu plánují automaticky na základě kapacit balneo provozu před vaším příjezdem. Časový plán procedur obdržíte při příjezdu na recepci. Konkrétní časy procedur je možné konzultovat přímo s pracovníky z balneo provozu: casovani@spa-resort-sanssouci.cz
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Dítě do 3,9 let má ubytování v dětské postýlce s polopenzí zdarma (bez nároku na další služby). Pokud si pro dítě přejete pevné lůžko, je třeba při vytváření objednávky zadat věk 4 roky (v ceně pak bude pevné lůžko a polopenze). Procedury jsou pro děti od 4 let.
Dítě od 4 let na pevném lůžku, s polopenzí a procedurami (dětem budou dle dostupné kapacity časovány tyto procedury: inhalace, koupel přísadová, aromaterapeutická masáž částečná, klasická masáž částečná, solná jeskyně):
Pobyt na 2 noci – 1 procedura
Pobyt na 3 noci – 2 procedury (1 na den)
Pobyt na 4 noci – 3 procedury (1 na den)
Pobyt na 5 nocí – 4 procedury (1 na den)
Dětem od 4 do 10 let jsou procedury poskytovány jen s doprovodem rodiče (dospělé osoby). V případě solné jeskyně je třeba uhradit vstup pro dospělého za speciální cenu 250 Kč.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.