Hotel v centru Krakova: strava, wellness s výhledem na Stare Miasto, 2 km od Rynku Główny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na možnost ubytování se dvěma dětmi ve věku 7 a
10 let na jednu noc ve vašem hotelu. Vlastně by nám i stačila klasická
manželská postel bez přistýlky.
Děkuji Žáček
Dobrý den, Karle, děkuji Vám za dotaz.
V rámci této nabídky, je možné zvolit ubytování pouze pro 2 dospělé osoby a jedno dítě (do 4,9 let na lůžku s rodiči: zdarma) Doporučím Vám podívat se na další nabídky, které nabízíme na Slevomatu a v sekci Cestování máte možnost si vyfiltrovat počet osob a věk dětí. S přáním krásného dne, Klára
Dobrý den, v popisu máte uvedeno, že snídaně je bufetová a v podrobnostech u jednotlivého pobytu je, že je servírovaná. Jak to tedy je ? A parkování se platí až na místě ? Děkuji Vojtová
Milá Zdenko, rádi bychom potvrdili, že poskytujeme snídaně formou bufetu. Zároveň bychom Vám chtěli poděkovat za upozornění na dezinformaci ve věci snídaně, kterou prověříme a napravíme. Parkování se platí při příjezdu, cena je 80 PLN za den. S pozdravem, Katarzyna Zdunek-Suder
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den ,chtěla bych změnit stravu, ze snídaně na polopenzi. Na stránkách jsem nenašla žádný prostor abych změnu udělala jak postupovat abych si vše zařídila ještě před odjezdem a tam se nezatěžovala vyřizováním. Děkuji Mirka
Milý Mirko, v první řadě děkujeme, že jste si vybral náš hotel. Chcete-li změnit typ stravy, můžete buď zrušit rezervaci a zakoupit nový voucher (pokud máte možnost bezplatného zrušení), nebo se obrátit na zákaznický servis Slevomatu – jistě Vám pomohou s úpravou rezervace. S pozdravem, tým hotelu Qubus
Szanowna Mirko, Przede wszystkim dziękujemy za wybór naszego hotelu. Aby zmienić rodzaj wyżywienia, możesz anulować rezerwację i wykupić nowy voucher (jeżeli masz możliwość bezpłatnej anulacji) lub skontaktować się z obługą klienta Slevomat – z pewnością pomogą zmodyfikować rezerwację. Pozdrawiamy, Zespół Qubus Hotel