Moderní hotel na břehu Balatonu: polopenze, neomezený wellness i bazény
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
jak je to s cenou parkování pro pobyt v termínu 5.- 8.9.2024? Je nutné si
parkování rezervovat?
S pozdravem Klára Urbánková
Hezký den, milá Kláro, děkuji za váš dotaz. V září je částka za parkování 10 EUR/noc. Parkování je nutné si zarezervovat přímo s hotelem. S přáním krásného dne, Johana
Dobrý den, jsme dva dospělí a 2deti – 1,5roku a 3 měsíce. Je možné
se ubytovat, přistýlky bychom nepotřebovali ani pro jednoho.
Děkuji.
Dear Tereza!
Thank you for the information! For your comfort i thenk is better the extra
bed. We can give extra bed or baby bed, if you need. For this you not need to
pay extra. Is free. If you need something just contact us!
Best regards,
Madár Tímea
Front Office Manager
Dobry den, pokoje jsou pro 3 osoby, jsme rodina 2 dospely a 2 deti (6 a necele 3 roky), cena za 2 dospele a dite 6 let, mne vysla na 19 800 Kc, mohu pocitat, ze druhe dite bude mit detskou postylku zdarma? Dekuji.
Dobrý den, Iveto, děkuji za dotaz.
Je mi líto, ale tato nabídka je určena maximálně pro 3 osoby. Na Slevomatu nabízíme dvoulůžkové pokoje s možností pokoj rozšířit pouze o jednu přistýlku.
Doporučím vám podívat se na naše další nabídky, které nabízíme v sekci Cestování. Využijte možnost filtrování podle počtu lůžek, stravy a např. dítěte zdarma. Přesný počet osob a věk dětí je třeba si následně ověřit přímo ve vámi vybrané nabídce (každá nabídka je nastavena pro jiný počet osob).
Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Eva
Vážení, žádáme tichý pokoj , jsme starší pár pokud možno
přízemí. Zašlete kalkulaci na mail. Zaplatíme převodem. Též podmínky
dopravy,pojištění a příp. storna.
Manželé HNIKOVI KLADNO. DĚKUJEME.
Dobrý den, Zdeňku,
požadavky na pokoj je možné při rezervaci připsat do poznámky.
Pro vytvoření rezervace je třeba si vybrat jednu z nabízených variant, které naleznete přímo v nabídce.
Následně zvolíte, zda chce pobyt bez termínu – v tom případě je možná platba převodem, termín pobytu si domluvíte přímo s hotelem, nebo pobyt s termínem, kdy si vyberete termín přímo v nabídce v online kalendáři.
Následně zvolíte počet osob, případně věk dětí a automaticky se vám vypočítá cena za pobyt.
Rezervaci je třeba potvrdit zaplacením. Po zaplacení vám na email zašleme váš voucher.
Doprava je v tomto případě vlastní, stejně tak pojištění.
Storno podmínky jsou následující:
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den,
proč nelze zakoupit voucher na červenec a srpen 2024, nabídka je i na léto,
ale kalendář pro objednání končí červnem. Volala jsem i na zákaznické
centrum Slevomatu, ale tam mi to nebyli schopni vysvětlit. Jejich rada, mám si
koupit voucher bez termínu, ale to nechci. Ještě cca před 14-ti dny tam
letní kalendář byl.
Děkuji Taťána
Dobrý den, Taťáno,
v nabídce naleznete online kalendář, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli.
Pokud tedy není vámi preferovaný termín k dispozici, můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel na emailové adrese sales@goldenlake.hu, jestli se náhodou ve vámi vybraném termínu neuvolnil pokoj.
V takovém případě si poté u nás zakoupíte voucher bez termínu, jehož kód předáte provozovateli pro dokončení rezervace.
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, proč nelze koupit voucher na červen, když píšete že voucher platí od 1.4.-14.6. Děkuji
Milá Dominiko!
Měla byste mít možnost zakoupit poukazy.
Obraťte se prosím na zákaznický servis Slevomatu!
S pozdravem,
Dániel Czapári
Jakým jazykem se na recepci domluvime?
Milá Věro!
Naše recepce hovoří anglicky, německy a maďarsky.
Děkujeme!
Dobrý den, mám dotaz ohledně ubytování. Jsme 2 rodiny, každá
2 dospělí + 2 dětí (4roky a 7let). V nabídce jsme našli nabídku jen
pro 3 osoby. Je možné doobjednat přistýlku nebo je i nějaká jiná
možnost?
Děkuji za odpověď
Vážená paní Marie Gajdošová,
děkuji Vám za Váš dopis.
Naneštěstí nemůžeme ubytovat 4 přistýlky ve dvoulůžkovém pokoji, za příplatek můžeme nabídnout apartmán, záleží na dostupnosti.
S pozdravem,
Czapári Dániel
Manažer recepce a příjmů
nikde se nemohu dočíst jaká je délka pobytu, vždy jen od do.
A kdybych chtěla jen 5 dní ? je to možné a jaká je cena jakékoliv
varianty.
Děkuji
Dobrý den, Jano, děkuji za váš dotaz. V případě, že si přejete zjistit cenu nabídky na 5 dní, klikněte prosím na tlačítko Koupit bez termínu/Vybrat termín. Tím se vám rozbalí varianty počtu dnů a pokojů. Přeji krásný den, Klára :)
Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné zaplatit poukaz formou FKSP ??
Dělalo by to 5 000,– Kč a zbytek bychom zaplatili bankovním převodem.
Jednalo by se o podzimní termín.
Děkuji Kostková V.
Dobrý den, Vratislavo, děkuji za váš dotaz. Pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout FKSP poukaz.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ. Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
S přáním krásného dne, Klára :)
Prosím pěkně je možná plná penze?
Dobrý den, Jano, děkuji za dotaz.
Je mi líto, ale na stránkách Slevomatu nabízíme pouze pobyty s polopenzí. V okolí hotelu se ale nachází několik restaurací, kde můžete i poobědvat.
Děkuji za pochopení a přeji hezký zbytek dne, Eva
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den,
zakoupila jsem pobyt pro dvě dospělé osoby a mám prosbu jak postupovat v případě že bychom vzali navíc dvě děti, ve věku 3 a 5 let. Je možné dokoupit přistýlku? Děkuji za odpověď, Klobučníková.
Krásný den, Sáro, děkuji vám za dotaz. Je mi líto, ale do objednávky je možné přidat pouze jedno dítě, není tedy možné se ubytovat v tomto počtu na jednom pokoji. Mějte moc hezký den, Kristýna